SHOPPA EFTER PASSFORM
Höjdpunkter
SHOPPA EFTER KATEGORI
Höjdpunkter
SHOPPA EFTER KATEGORI
Hur kan jag reklamera varor?
Om det skulle vara något fel på de varor som vi har levererat kan du returnera varorna tillsammans med retursedeln, och ange skälet till returen. Returen är givetvis gratis. All information som rör returer återfinns under "Hur skickar jag en retur?". Så snart som varan har kommit tillbaka till oss och kontrollerats, utfärdas tillgodohavandet till dig på det sätt som du har angivit som betalningsalternativ. Därefter är det bara att beställa varan på nytt.
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Hitta fler svar här
Hur skickar jag en retur?
Hur länge dröjer det vanligtvis, tills beloppet för returerna ersätts?
Är det möjligt att göra ett direkt byte av en returnerad vara?
Får jag tillbaka mina utlägg för frakten när jag returnerar min beställning?
Kan du inte se din retur i din beställningsöversikt?
Vad händer med min retur efter att jag skickat tillbaka den?
Hitta fler svar här
Hur skickar jag en retur?
Hur länge dröjer det vanligtvis, tills beloppet för returerna ersätts?
Är det möjligt att göra ett direkt byte av en returnerad vara?
Får jag tillbaka mina utlägg för frakten när jag returnerar min beställning?
Kan du inte se din retur i din beställningsöversikt?
Vad händer med min retur efter att jag skickat tillbaka den?
Kundservice
Har du inte hittat svaret på din fråga?
Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.
Få support
Besök vårt självbetjäningscenter för att få snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.